TASUTA TARNE ÜLE EESTI

ALATES 45€ ostust!

KKK


KKK


KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED:

Kui kiiresti kaup kohale jõuab?

  1. Pakume kiiret tarnet pakiautomaatidesse (SmartPOST ja Omniva), DPD kulleriga koju või kontorisse, PostPal kiirkulleriga Tallinnas ning postkontoritesse üle Eesti. Kohaletoimetuse aeg, sõltuvalt tellimise hetkest, on alates samast päevast kuni ülejärgmise tööpäevani. Sinu tellimuse täpset kohaletoimetuse aega näidatakse lehel reaalajas. Kohaletoimetus toimub tellimuse tasumise hetkel näidatud ajal.Pakile saab järgi tulla ka meie Tallinna esindusse aadressil Kadaka tee 72A Tallinn. Tööpäeviti ennem 10:00 tasutud tellimustele saab esindusse järgi tulla järgmisel tööpäeval ning pakkide väljastamine toimub isikut tõendava dokumendi alusel kell 18:00-21:00. Tarnime kaupa ka Soome pakiautomaatidesse. Kohaletoimetamise kiirus kauba laost välja saatmise päevast on Helsinki piirkonda 2-3 tööpäeva, ülejäänud Soome 3-5 tööpäeva. Kauba laost välja saatmise päeva näitame lehel reaalajas ja see kehtib tellimuse tasumise hetkest.
  2. Maksimum tarneaeg on 7 päeva

Kas toode on originaal?

  1. Jah, müüme ainult originaalkaupa. Mitteoriginaalkaubaga kauplemine on ebaseaduslik, karistatav ja sellega Rivel Partners OÜ ei tegele.

Kuidas toodet tagastada?

  1. Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole TeaForYou.ee veebipoest tellimise eripära. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõigus on seatud tagama, et saadud kaup vastaks tellitule. Õigusaktidest tulenevalt peab tagastatav kaup olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis. Detailsemat infot tagastusõiguse kohta leiab müügitingimuste peatükis “Tagastamisõigus”. Antud piirangud ei kehti puudustega kauba kohta. Puudustega kauba käsitlemise kord on välja todud müügitingimuste peatükis “Pretensioonide esitamise kord”.

Kas krediitkaardiga on turvaline maksta?

  1. Jah, krediitkaardiga maksmisel suunatakse teid makse sooritamiseks Nets Estonia AS’i turvalisse keskkonda. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Mida pean tegema kui mul on pretensioon?

  1. Pretensiooni tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeenindusega alati ühendust võtta. Tagamaks esmaklassilist klienditeenindust lubame kõik ebameeldivused ausalt ja professionaalselt lahendada.Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@teaforyou.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Detailsemat infot leiab müügitingimuste peatükist “Pretensioonide esitamise kord”.Lisainfot saab küsida meie klienditeeninduse telefonil +372 58 50 5818 või e-posti aadressil info@teaforyou.ee.
sulge
sulge
Ostukorv (0)

Ostukorvis ei ole tooteid. Ostukorvis ei ole tooteid.



Keel


0